luni, 5 decembrie 2011

Pregătiţi-vă cizmuliţele!!

   După cum bine ştiţi în seara aceasta Moş Niculae trebuie sa treaca pe la fiecare.Deşi cadourile trebuie găsite deabia mâine dimineaţa , la mine şi la surioara mea nu stă întocmai asa. Cum noi nu aveam răbdarea necesară pentru a aştepta pana dimineaţă şi probabil am sta treze toata noaptea "păzind" uşa,la noi Moşul vine seara.Cu siguranţă nu suntem singurele  care işi vor primi cadourile in seara aceasta.Moş Niculae a deschis sezonul cadourilor.Frumos ar fi fost sa aducă şi puţină zăpadă.Dar eu una mă mulţumesc să ştiu că măcar de Crăciun o să pot să mă bucur de o bulgăreala pe cinste.Închei postul prin 2 intrebări.Ce doriţi să primiţi? Ce aţi primit cei la care moşul deja a trecut?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

luni, 5 decembrie 2011

Pregătiţi-vă cizmuliţele!!

Publicat de Unknown la 20:11
   După cum bine ştiţi în seara aceasta Moş Niculae trebuie sa treaca pe la fiecare.Deşi cadourile trebuie găsite deabia mâine dimineaţa , la mine şi la surioara mea nu stă întocmai asa. Cum noi nu aveam răbdarea necesară pentru a aştepta pana dimineaţă şi probabil am sta treze toata noaptea "păzind" uşa,la noi Moşul vine seara.Cu siguranţă nu suntem singurele  care işi vor primi cadourile in seara aceasta.Moş Niculae a deschis sezonul cadourilor.Frumos ar fi fost sa aducă şi puţină zăpadă.Dar eu una mă mulţumesc să ştiu că măcar de Crăciun o să pot să mă bucur de o bulgăreala pe cinste.Închei postul prin 2 intrebări.Ce doriţi să primiţi? Ce aţi primit cei la care moşul deja a trecut?

0 comentarii on "Pregătiţi-vă cizmuliţele!!"

Trimiteți un comentariu