luni, 21 noiembrie 2011

Îmi cer scuze...!

   Până acum nu am folosit căciuliţe,virguliţe si tot tacâmul.Da, nu sunt foarte mândră de acest lucru.Tocmai de aceea îmi cer scuze.Am avut o mică problemă cu calculator,care nu îmi permitea sa folosesc semnele gramaticale necesare.Acum că am remediat problema mă simt mult mai bine.Mulţi mi-au spus că ar fi mult mai bine daca aş scrie cum trebuie.Le mulţumesc pentru asta.Ştiu ca aşa e mult mai bine.Cu siguranţa nu am să corectez celelalte postari din simplul fapt că nu am timpul necesar.De acum încolo o să scriu ca la carte(dacă calculatorul îmi va permite,fără alte surprize neplăcute).




                                                                                                                                     .:Eve`                 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

luni, 21 noiembrie 2011

Îmi cer scuze...!

Publicat de Unknown la 23:30
   Până acum nu am folosit căciuliţe,virguliţe si tot tacâmul.Da, nu sunt foarte mândră de acest lucru.Tocmai de aceea îmi cer scuze.Am avut o mică problemă cu calculator,care nu îmi permitea sa folosesc semnele gramaticale necesare.Acum că am remediat problema mă simt mult mai bine.Mulţi mi-au spus că ar fi mult mai bine daca aş scrie cum trebuie.Le mulţumesc pentru asta.Ştiu ca aşa e mult mai bine.Cu siguranţa nu am să corectez celelalte postari din simplul fapt că nu am timpul necesar.De acum încolo o să scriu ca la carte(dacă calculatorul îmi va permite,fără alte surprize neplăcute).




                                                                                                                                     .:Eve`                 

0 comentarii on "Îmi cer scuze...!"

Trimiteți un comentariu